donderdag 26 januari 2012

Opdrachten



Persoonlijke kwaliteiten in combinatie met mijn toekomstig docentschap:
-          Ordening handhaven: Ik vind ordening een belangrijk begrip. Ik kan goed functioneren in een opgeruimde omgeving. Ik vind het niet plezierig werken wanneer ik les moet geven in een lokaal dat niet (voldoende) opgeruimd is.
-          Ambitieus: Ik probeer bij mijn lessen altijd het maximale uit mezelf te halen maar ook uit de leerlingen. Lukt dit niet vind ik het belangrijk om naar een goede oplossing te zoeken, zodat het een volgende keer beter gaat.
-          Communicatief: Ik maak makkelijk contact met mensen en vind het belangrijk om binnen mijn werkgebied ook over een goede communicatie te beschikken binnen mijn collega’s.
-          Geduldig: Wanneer ik iets moet uitleggen, probeer ik dit op een rustige manier te doen en herhaal ik het net zo lang totdat hij of zij het begrijpt en / of zelfstandig de taak kan uitvoeren.
-          Hulpvaardig : Ik vind het leuk om mensen te helpen. Dit zit natuurlijk ook in het vak. Het geeft me een goed gevoel wanneer ik leerlingen heb kunnen helpen en iets voor ze heb kunnen betekenen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten